niedziela, 15 stycznia 2017

PARIS

Hej!

 Jak tam Wam minął tydzień? Mi w sumie dobrze, przyjemnie było wrócić do przyjaciół i do zajęć, na które w ferie nie mogłam chodzić i których mi bardzo brakowało. Chociażby piątkowa zumba z moimi najbliższymi przyjaciółkami była świetna! Szkoła co prawda już powoli zaczyna mnie przytłaczać, ale tragicznie nie jest.

 Tak jak pewnie już wiecie z ostatniego postu, w ferie odwiedziłam rodzinę we Francji. Mieszka ona pod Paryżem, z ich domu jedzie się tam dosłownie 15 do 20 minut. Poszłam więc tam na spacer najpierw z babcią, a potem z rodzicami. Zrobiłam parę zdjęć tego cudownego miasta, które jest przeze mnie naprawdę cenione i w którym czuję się niesamowicie.

 Zdjęcia nie są jedynie z tego akurat wyjazdu, niektóre zostały zrobione w ciągu zeszłego roku w zimę i wiosną. Będę pod zdjęciami pisała co i jak, mam w każdym razie nadzieję, że wpis Wam się spodoba! Serdecznie zapraszam!

To zdjęcie zostało zrobione dokładnie w zeszłym roku, przez mojego tatę. Długi spacer po Champs-Elysees  z moimi rodzicami, bez "starszej" młodszej siostry (ponieważ mam drugą, malutką, która ma trochę ponad rok i którą ze sobą zabieramy), jest taką naszą małą tradycją, bardzo przeze mnie cenioną :).
Wszędzie kawiarenki i piekarnie, w tym moja ulubiona, czyli Paul, której część na tym zdjęciu widać.

Takie obiady w piekarni Paul, które zawierają kanapkę w pysznej bagietce i do tego dobry deser zapewne należą do moich ulubionych!



A tu zaś bardzo dobrze widać Arc de Triomphe (Łuk Triumfalny), czyli jeden z najważniejszych symboli Paryża. 

Avenue des Champs-Elysees, czyli jedno z moich ulubionych miejsc w Paryżu.

Bardzo mi się spodobała witryna sklepu Louis Vuitton, dlatego zrobiłam parę zdjęć, a tu wstawiłam dwa (drugie jest poniżej).


Witryna Louis Vuitton od innej strony ulicy.
Według mnie jednym z uroków Paryża jest śliczna architektura. Uwielbiam styl haussmanowski, który w tym mieście panuje!


Abercrombie & Fitch jest sklepem z ubraniami, które bardzo cenię za wygląd, jak i zarówno za jakość. Ich sklep w Paryżu jest imponujący, chociażby brama poniżej wygląda jak wejście do eleganckiego dworu.

Niesamowita brama, o której mówiłam powyżej.
Ogromne drzwi, którymi się wchodzi do sklepu.
Zdjęcie przedstawia diabelski młyn na Place de la Concorde. Jeszcze nie miałam okazji się na nim przejechać, ale mam zamiar tego niedługo dokonać.




To zdjęcie, które zrobiłam po wizycie w pałacu Luwru, możecie, tak jak parę innych z tego postu, znaleźć na moim Instagramie. 
Tu widać słynny obelisk na Place de la Concorde.


Osobiście bardzo mi się podobają takiego typu oznaczenia, dodają taki fajny klimacik ulicom.

No i na koniec słynna Wieża Eiffel'a.

  Uwielbiam jechać do Paryża i ogólnie do Francji i mam nadzieję, że niedługo tam wrócę! Mam również nadzieję, że ten post Wam się podobał i że takiego typu wpisy Wam odpowiadają. Możecie śmiało dać znać w komentarzach!
   I chyba na tym skończę dzisiejszy wpis. Do zobaczenia w następnym poście!

                                                                                                                                                         Pozdrawiam!
                                                                                                                                                                                      Naty xx 

27 komentarzy:

  1. Miasto wygląda ładnie tylko na zdjęciach. Byłam i się nie zachwyciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję Twoje zdanie, to przecież tylko kwestia gustu. Dla mnie Paryż ma bardzo szczególne znaczenie, ale wiem, że niekoniecznie każdemu się podoba ;)

      Usuń
  2. Osobiście uwielbiam Paryż! Podoba mi się zarówno architektura jak i panujaca tam atmosfera❤ Mam nadzieję że uda mi się przekonać rodziców na wyjazd do Francji
    Ps Niesamowite zdjęcia!😍❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podzielasz moje zdanie i też mam nadzieję, że uda ci się przekonać rodziców! :)
      PS: Bardzo dziekuję <3

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba chociaz raz w zyciu pojechac do Paryza.

    OdpowiedzUsuń
  5. mój mężczyzna kocha Paryż, ja jeszcze w nim nigdy nie byłam i liczę, że zakocham się w tym miejscu tak samo jak on :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że Ci się spodoba, zwłaszcza jeżeli tam pojedziesz z Twoim mężczyzną, ponieważ to miejsce w końcu między innymi kojarzy się z miłością ;)

      Usuń
  6. Od dawna marzę o Paryżu i mam nadzieje, ze wkrótce uda mi się spełnić to marzenie. Piękne, klimatyczne miasto z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają, jestem pewna że i to uda Ci się spełnić! W każdym razie mam taką nadzieję, ponieważ naprawdę warto tam polecieć :)

      Usuń
  7. Paryż jest na mojej liście miejsc do odwiedzenia, nie mogę się doczekać tego aż odwiedzę te wszystkie wspaniałe zabytki i co najmniej z połowę kawiarenek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się :) Wyjazd na pewno będzie super!

      Usuń
  8. Paryż jest piękny i już nie możemy się doczekać wiosny, bo planujemy wycieczkę właśnie w tamte rejony. Bardzo fajne zdjęcia. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam i mam nadzieję, że wycieczka będzie wyjątkowa! :)
      Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  9. Minie jakos energia Paryza nie przyciagla, ale kazdy ma swoje potrzeby i widzi piekno przez pryzmat swoich doswiadczen. O gustach sie dyskutuje. Pozdrawiam, Daria xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Paryż! Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się chyba polubimy haha! Dzięki wielkie :)

      Usuń
  11. Paryż zimą to moje marzenie! właściwie to nie wiem, dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się to marzenie spełnić!

      Usuń
  12. Fajny pomysł z opisem pod zdjęciami:-). Bardzo dobre zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Paris, Paris! To miasto ma niesamowity klimat i jest niezwykle fotogeniczne. Byłam w Paryżu zimną, ale chętnie zobaczyłabym jak wygląda w nim wiosna, kiedy cała przyroda budzi się do życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam! A wiosną wygląda jeszcze lepiej, mówię z własnego doświadczenia :)

      Usuń