sobota, 7 stycznia 2017

THOUGHTS ABOUT 2K17

edit and photo by me
Hej Wam,

   Wybaczcie moją długą nieobecność na blogu. Nie będę się tłumaczyła, bo to chyba nie ma sensu, dlatego jedynie Wam powiem, że byłam tydzień we Francji u moich dziadków i chciałam z nimi spędzić jak najwięcej czasu, ponieważ rodzina jest dla mnie bardzo ważna.

   Ale chwileczka, przecież mamy już nowy rok! Mam nadzieję, że przyniesie Wam on wiele cudownych chwil, wspomnień i dużo innych pozytywnych rzeczy!

  Od tego nowego roku będę wstawiała posty raz do dwóch razy w tygodniu, w zależności od tego, na co pozwoli mi szkoła. Mam nadzieje, że pomysły, które już mi się w głowie tłoczą Wam się spodobają!

  Macie postanowienia noworoczne? Ja owszem. Co prawda co roku ustawiam sobie jakieś cele, ale szczerze powiedziawszy rzadko się ich trzymam... W tym roku postaram się to zmienić i tutaj podzielę się z Wami tym, co postanowiłam na ten nowy rok.

  1. Mniej się smucić i być bardziej pozytywna

 Rok 2016 był... Trudny. Wiąże się z nim sporo złych wspomnień i negatywnych emocji, których naprawdę nie chcę już doświadczać, przynajmniej nie w takiej ilości. Dlatego w tym roku postaram się patrzeć na świat w pozytywniejszy sposób niż do tej pory i nie przejmować się drobiazgami, które naprawdę nie są tego warte. W ten sposób chciałabym się skupić na ważniejszych sprawach i mieć lepsze panowanie nad swoim życiem i emocjami.

  2. Popracować nad sobą

 Klasyk, ale szczerze mówiąc po tym całym obżarstwie trochę boję się wejść na wagę. Postanowiłam wiec, że będę uważała na to, co jem i spróbuje zrzucić te zbędne kilogramy. Postaram się uprawiać więcej sportu i ogólnie być aktywniejsza. Praca nad sobą również obejmuje pracę nad emocjami i charakterem, toteż spróbuję spokojniej podchodzić do różnych sytuacji i dokładnie wszystko przemyśleć przed zrobieniem albo powiedzeniem czegoś głupiego.

  3. Pogłębić wiedzę o wegetarianizmie i dietetyce

 Od pewnego czasu zastanawiam się nad przejściem na wegetarianizm, jednak obawiam się, iż moja wiedza jest jeszcze zbyt mała i mogę zrobić sobie krzywdę. W tym roku dowiem się, na czym dokładnie to wszystko polega i zacznę o tym myśleć w sposób poważny i dojrzały. Mogą nawet powstać wpisy na temat!

  4. Przeczytać dużo książek

  Uwielbiam czytać. Dlatego w 2017 postaram się przeczytać jeszcze więcej książek niż w 2016! Jeśli polecacie jakieś książki, to zapraszam do sekcji komentarzy!

  5. Regularnie wstawiać posty na bloga

  Ogólnie zależy mi na przyłożeniu się do blogowania. Chciałabym, żeby mój blog wypalił i żeby ktoś te wszystkie posty czytał, a żeby do tego dojść jest potrzebna regularność i ciężka praca! Uwielbiam pisać, więc gdyby kogoś faktycznie interesowało to, co wstawiam, byłabym naprawdę najszczęśliwszą osobą na świecie :).

  6. Prowadzić zdrowszy tryb życia

 Pic więcej wody, uprawiać więcej sportu, więcej spać... Chcę to robić dla siebie, dla dobrego samopoczucia i humoru. Pisałam wyżej o wegetarianizmie i pracą nad sobą, jednak to wszystko sprowadza się do jednego: chcę, żeby mój tryb życia był po prostu lepszy dla mnie i dla środowiska.

  Na razie na tym kończy się moja lista noworocznych postanowień. Nie ma ich zbyt dużo, ale są bardzo ogólne i są moimi głównymi celami. Poza tym jak dam tego za wiele to nie będę trzymała się niczego, co prawdopodobnie jedynie mnie sfrustruje. Mam nadzieje, ze rok 2017 będzie dla Was wspaniały! Raz jeszcze życzę Wam wszystkiego dobrego i do zobaczenia w następnym poście!


                                                                                              Pozdrawiam!
                                                                                                                   Natalia xx

PS: Gdybyście na nowy rok mieli ochotę rozpocząć hodowlę roślin w swoim domu, co swoją drogą ma ogromną ilość pozytywów, bardzo polecam przeczytanie różnych porad Cypriana na blogu Dziki Parapet. Tam znajdziecie moc informacji na temat ogrodnictwa, a nawet jeśli nie macie w planach hodowania żadnych roślin, wpisy na tym blogu i tak są bardzo interesujące dla każdego! Tak że szczerze polecam :) 

4 komentarze:

  1. Super postanowienia, dają do przemyślenia :)) powodzenia w spełnianiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się tych postanowień. Pochwalam całym sercem postanowienie numer 3. Wiedza- to bardzo ważne.
    Daj znać jak Twoje postanowienia na finiszu miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się trzymać wszystkiego jak najlepiej :) Dziękuję za tak ciepłe słowa i za poparcie! Na pewno dam znać, jak mi idzie :)

      Usuń