sobota, 21 stycznia 2017

REVIEW #1 - tołpa: dermo face, sebio. - Maseczka


Witam!

 W tym tygodniu wypróbowałam produkt firmy, którą od dawna chciałam przetestować. Zdecydowałam więc, że zrobię Wam tego produktu recenzję. Zapraszam do czytania!


1. Jak odkryłam firmę tołpa?

  Została mi ona polecona przez moją przyjaciółkę. Często mi o tej firmie mówiła zachwalając produkty, których z niej używa. Uznałam więc, że warto byłoby je przetestować i wyrobić sobie własną opinię na ten temat. 

2. Review - Co sądzę o produkcie?

  Od razu mówię - na początku nie planowałam robić recenzji tej maseczki, dlatego na moim zdjęciu jest tylko połowa całego opakowania. Niżej Wam wklejam zdjęcie wzięte z internetu, żebyście wiedziały czego szukać. Zazwyczaj nie lubię tego robić, ale nie miałam zbytnio wyboru, ponieważ kupno drugiej maseczki byłoby bez sensu z racji tego, że 1) jeszcze mi jej zostało, 2) mam bardzo dużo innych do wypróbowania... 

  Wybrałam maseczkę najbardziej pasującą do mojego typu skóry, która niestety jest trądzikowa (chociaż ostatnio widać wyraźną poprawę). Maska zawiera między innymi kwasy AHA, które pomagają w usuwaniu blizn potrądzikowych (czyli coś dla mnie). Pierwszą rzeczą, którą zauważyłam, jest bardzo przyjemny zapach maseczki. Ma ona kolor zielony (zawiera zieloną glinkę) i bardzo łatwo rozprowadza się po twarzy. Czuć działanie dosłownie parę sekund po nałożeniu - skóra lekko piecze, ale parę minut później pieczenie ustaje. W jednej "saszetce" wystarczyło mi maseczki na dwie aplikacje, więc żeby się nie zmarnowało radzę przełożyć to, co Wam zostało, do małego pojemniczka.

 

Teraz najważniejsza kwestia - stan mojej skóry po zmyciu maseczki. Otóż wyraźnie czułam, że jest odświeżona i oczyszczona, a w dotyku była gładka i przyjemna. Nie mam tak naprawdę niczego do zarzucenia, bo cena też nie jest jakaś kosmiczna, zwłaszcza na 4 użycia (osobiście trafiłam na promocję, więc było naprawdę tanio!). Teraz rozumiem, czemu moja przyjaciółka tak mnie namawiała do wypróbowania produktów z tej firmy! Co prawda maseczka nie pokaże, czy reszta produktów jest dobra, ale mam zamiar zakupić parę innych kosmetyków, z których też zrobię Wam recenzję. 

Kolejny plus :)





3. Gdzie można zakupić produkty firmy tołpa?

 Można je zakupić tak naprawdę w każdej drogerii - ja maseczkę kupiłam w Hebe. Patrzyłam na stronce (klik) i okazało się, że jest nawet dostępna w Tesco! Myślę więc, że nietrudno będzie nabyć kosmetyki tej firmy.

 To już koniec dzisiejszego wpisu. Mam nadzieję, że Wam się podobało! Ja w każdym razie gorąco Was pozdrawiam i do zobaczenia w następnym poście!
               
                                                                                                     Natalia xx

30 komentarzy:

  1. Muszę Pani Matce podrzucić, może jej się spodoba, bo jak dla faceta to nie bardzo chyba, nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jacek dla faceta jak najbardziej, czemu nie? Szczególnie, że maseczka ma kwasy to ładnie odświeży skórę :).

      Usuń
  2. Wygląda ciekawie.Moja cera ostatnio strasznie się pogorszyła, więc może choć trochę by ją ta maseczka uspokoiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam zbyt wiele doświadczeń z kosmetykami tej marki. Widziałam sporo pozytywnych opinii o kilku produktach, choć ja z maseczkami to muszę niestety uważać. Cera naczynkowa nie wszystko polubi... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, rozumiem, ja mam tak z kremami. Jednak niedługo zrobię recenzję innych produktów z tej firmy (jest ich naprawdę sporo), więc może wtedy znajdziesz coś dla siebie? ;)

      Usuń
  4. Muszę wypróbować. Miałam krem na noc z tej serii, ale był szczypiący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj! Mam nadzieję, że zadziała tak dobrze jak u mnie ;)

      Usuń
  5. muszę kiedyś spróbować :) świetny post!
    www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Tołpę, z tej serii polecam Koncentrat na niedoskonałości, moim zdaniem najlepszy na rynku :) Kiedyś o nim pisałam i porównywałam nawet z dwoma innymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zerknę na wpis, w którym pisałaś o tym produkcie :)

      Usuń
  7. Ładnie tu u Ciebie, bardzo ładnie piszesz, szczególnie, że jesteś taka młodziutka. A maseczkę wypróbuję :)
    www.poszukujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa :) Chętnie odwiedzę Twojego bloga!

      Usuń
  8. Czaję się na te maseczki i w końcu je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Tołpy miałam jedynie maskę do włosów, która była dość mocno przeceniona. Byłam zachwycona jej naturalnym składem. Ostatnio przymierzałam się również do zakupy czegoś dla skóry, ale w efekcie wybrałam inną firmę. Taka maseczka również by mi się przydała i jak znajdę to zakupię :) Tak jak wspomniałam wybrałam inną firmę i w efekcie produkt tylko podrażnił moją problematyczną cerę ;/
    Brakuje u Ciebie gadżetu Obserwatorzy, ale zaobserwowałam przez listę czytelniczą. Mam nadzieję, że się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masek do włosów nie miałam jeszcze okazji wypróbować, ale z pewnością tego niedługo dokonam.
      Jeżeli masz skórę z problemami to myślę, że ta maseczka dobrze się sprawdzi! Dziękuję za komentarz i za obserwację :)
      PS: Faktycznie brakowało gadżetu Obserwatorzy, ale już go dodałam :)

      Usuń
  10. Mi osobiście tołpa totalnie nie podchodzi. Kosmetyki do twarzy tylko mi szkodzą ;/ ale np. krem do rąk mają bardzo fajny :))
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim razie wypróbować ich kremy :)

      Usuń
  11. Nie znałam ich, ale brzmi ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię te maseczki jest jeszcze jedna fajna taka 4w1, w ogóle jest kilka fajnych produktów z Tołpy, z którymi się polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie tą maseczkę 4w1 wypróbować! :)

      Usuń
  13. Nie miałam styczności z tą firmą, ale bardzo mnie zaciekawiła. Mam Tesco niedaleko, więc jak będę to na pewno poszukam:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, jestem pewna, że coś dla siebie znajdziesz :)

      Usuń
  14. będę musiała wypróbować :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie! Dzięki za obserwację :)

      Usuń