sobota, 28 stycznia 2017

OOTD #2 - WINTER LOOK

Hey Wam!

 Dzisiaj do Was przychodzę ze stylizacją na zimowe wyjście. Oczywiście zawiera ona dużo szarości, ponieważ uwielbiam ten kolor, zwłaszcza zimą. Jest bardzo wygodna, ale równocześnie nie robi wrażenia niezadbanej, wręcz przeciwnie. Jest idealna na spotkanie ze znajomymi albo w moim przypadku jest dobrą opcją do szkoły, ponieważ buty nie mają zbyt wysokich obcasów. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zapraszam!














top - Brandy Melville//sweter - Oysho// spodnie - Urban Outfitters// buty - loft37.pl//szminka - NYX butter BLB02//szalik - Massimo Dutti

 Ten sweter jest tej zimy moim niezbędnikiem, odkąd dostałam go na święta noszę go niemal ciągle, zwłaszcza w domu, kiedy na dworze jest szaro i zimno. 
 Ja na dzisiaj kończę, mam nadzieję, że post Wam się podobał i że stylizacja Was zainspirowała! Do zobaczenia w następnym poście!

                                                                          Natalia
                                                                                          xx

35 komentarzy:

  1. Fajna i wygodna stylizacja, też lubię szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wszystko dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładna ta szarość, chociaż dodanie jakiegoś koloru też by nie było złym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, można by, ale to już jak kto woli ;)

      Usuń
  4. Buty podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetna stylizacja! Też uwielbiam szarości, a w szczególności zimą❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki, fotograf super się spisał ;)

      Usuń
  6. Ciepło, wygodnie i modnie to podstawa w zimę! Super wszystko ze sobą zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter! Uwielbiamy szarości w połączeniu z kolorami neutralnymi. Fajna casualowa stylizacja. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do siebie :)
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać! A Wasz (świetny) blog już dawno został przeze mnie dodany do ulubionych :)

      Usuń
  8. Naturalnie, a ładnie i z poczuciem estetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, bardzo przyjemne przełamanie barw szalikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. również lubię szarości :) całość bardzo przypadła mi do gustu :) wygodnie i ładnie :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, idealna na zimowe spacery! Uwielbiam szare sweterki, są must- have w mojej szafie :) Super post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także uwielbiam szarości :) Najbardziej z całej stylizacji podoba mi się sweter, wydaje się być taki ciepły!
    Obserwuję <3

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNA STYLIZACJA!!! <3

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny zestaw, jestem fanką szarosci. Sweterek jest świetny, sama mam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny sweter. Także lubię szarości. W sumie przez cały rok nie tylko w zimie:] Pozdrawiam ciepło www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja, świetne zdjęcia.
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalik bardzo mi się podoba ;)
    Super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń