wtorek, 20 grudnia 2016

HEJ WAM!

Hej!

   Lubisz odkrywać nowe miejsca? Może wolisz gotować, bądź interesujesz się modą? Jeśli na przynajmniej jedno pytanie odpowiedziałeś (bądź odpowiedziałaś) "tak", myślę, że mój blog jest miejscem dla Ciebie!
 
   Prawda jest taka, że w naszych czasach istnieje multum life stylowych blogów tego typu. Ale również faktem jest to, że uwielbiam pisać i że już od dłuższego czasu ciągnie mnie do stworzenia miejsca, w którym miałabym możliwość dzielenia się swoimi pasjami, zainteresowaniami oraz najróżniejszymi przemyśleniami.

   O czym będę pisała? Tak jak mówiłam na początku, mam zamiar pisać o różnych miejscach, czy to w Warszawie, czy to ogólnie na świecie. Będą też się pojawiały posty kulinarne, modowe... Możesz też się spodziewać postów, w których będę po prostu pisała o życiu, o ludziach... Prawdopodobnie będzie jeszcze więcej różnych tematów (np. recenzje książek, ponieważ jestem zaciętą czytelniczką!), w każdym razie jestem przekonana, że znajdziesz coś dla siebie!

   A teraz nasuwa się pytanie - kim jestem? Cóż, myślę, że każdy post będzie Ci dostarczał po trochu informacji o mnie. Na razie mogę Ci zdradzić, że mam na imię Natalia, mieszkam w Warszawie i mam 14 lat.

    Mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga i że to, o czym będę pisała będzie Ci się podobało!

  Jakbyś miał (bądź miała) pytania, możesz śmiało je zadać w komentarzach!

    Pozdrawiam,

Naty xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz