niedziela, 25 grudnia 2016

OOTD #1 - COLD DAY WITH MY BEST FRIEND

 Hej!

 Jak tam Wam minęła Wigilia? Mi bardzo dobrze, była super atmosfera i na dodatek dostałam większość prezentów, o które prosiłam. W sumie mogę o tym zrobić post, jeżeli chcecie oczywiście. Dajcie znać w komentarzach! W każdym razie dzisiaj postanowiłam, że wstawię OOTD, czyli coś w stylu lookbooka, tyle że będzie tylko jeden strój. W piątek spędziłam dzień z moją przyjaciółką i miałam na sobie ubrania, które bardzo lubię, więc uznałam, że możemy porobić kilka zdjęć i mogłaby z tego wyjść ciekawa notka. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! Przejdźmy więc do looku.










 jasny sweter - Hollister // ciemny długi sweter - Brandy Melville // spodnie - Hollister // buty - Timberland // szalik - second hand // pasek - dawno kupiony, już nie pamiętam gdzie

                  Mam nadzieję, że Wam się podobało! Zdjęcia jeszcze nie są idealne, ale pracuję nad tym. Pozdrawiam Was i do zobaczenia w jutrzejszym wpisie!

Fotografką była moja przyjaciółka. Jej ig - https://www.instagram.com/ogo.333/

                                                                                          Natalia xx




2 komentarze: