sobota, 24 grudnia 2016

CHRISTMAS PLAYLIST

Hej wszystkim!

 Czy możecie uwierzyć, że już jest Wigilia? Jak ten czas leci! Ledwo mogę się w tym wszystkim połapać i szczerze powiedziawszy zaczęłam pakować prezenty dopiero o 23:00, a skończyłam tak późno że chyba lepiej nie mówić... Wiem, jestem wielce zorganizowaną osobą. Jest zresztą dużo rzeczy, których jeszcze nie załatwiłam, co się wiąże z tym, iż dziś mam sporo spraw na głowie. Nie wiem jak wy, ale kiedy jestem w właśnie takiej sytuacji włączam sobie muzykę i jakimś magicznym sposobem jestem bardziej produktywna i wszystko jakoś szybciej i sprawniej mi idzie. Dlatego postanowiłam, że dzisiaj podzielę się z Wami moją świąteczną playlistą. Nie ukrywam, że niektóre utwory są "przereklamowane" i też zaczynam mieć ich trochę dosyć, ale myślę, że mimo wszystko bez nich po prostu nie byłoby Świąt! W każdym razie dosyć gadania i przejdźmy już do playlisty, która mam nadzieję Wam się spodoba!


  1. Andy Williams - Sleigh Ride


   Bardzo żałuję, że przez brak śniegu nie mogę iść na sanki, bo przecież na takie rzeczy nie ma wieku.

 2. Dean Martin - Let it Snow! Let it Snow! Let it Snow!

   Czym byłyby Święta bez tego klasyku? No właśnie, niczym.

 3. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

   Wybaczcie. Wiem, że niektórzy już nie mogą tego słuchać, ale bez tego byłoby zwyczajnie nudno i smutno.

 4. Bobby Helms - Jingle Bell Rock

   Szczerze jeden z moich ulubionych utworów. Mam nadzieję, że nie tylko mnie kojarzy się przede wszystkim z filmem Mean Girls.

 5. Rudolph The Red Nosed Reindeer

   Uwielbiam tą piosenkę. Jest taka słodka, a Rudolf jest kochany.

 6. Franck Sinatra - Santa Claus Is Coming To Town

   Nie wiem, czy tylko ja tak myślę, ale ten utwór emanuje ciepłem i serdecznością.

 7. Bing Crosby - Winter Wonderland

   Odkryłam tą piosenkę dosyć niedawno i muszę Wam powiedzieć, że całkiem mi się spodobała!

  8. Ariana Grande - Santa Tell Me

   Z reguły niezbyt przepadam za Arianą Grande, ale tutaj muszę przyznać, że ta piosenka jest całkiem okej. W każdym razie bardzo często ją nucę i ogólnie lubię jej czasem posłuchać.

  9. Burl Ives - A Holly Jolly Christmas

   Jest tradycyjnie, jest świątecznie... Lubię do tego tańczyć z moją najmłodszą siostrą.

  10. Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone

   Ta piosenka niestety nie aplikuje się do naszej pogody w Polsce, tak jak to zresztą mówiłam na początku wpisu, ale zawsze można sobie pomarzyć, prawda?

  11. Andy Williams - It's The Most Wonderful Time Of The Year

   Zawsze wprawia mnie w dobry oraz świąteczny nastrój.

  12. Jimmy Durante - Frosty The Snowman

   A na koniec urocza piosenka o bałwanku. Szkoda, że i w tym roku mamy totalny brak śniegu na Wigilię...

    
   Postanowiłam, że oszczędzę Wam piosenki "Last Christmas", której zresztą w mojej playliście na telefonie nie ma, bo szczerze mówiąc już sama nazwa mnie irytuje. W każdym razie to już koniec dzisiejszego wpisu. Mam nadzieję, że taki typ postów Wam się podoba. Chętnie przeczytam Wasze opinie w komentarzach! Oczywiście życzę Wam też wspaniałych, ciepłych i rodzinnych Świąt! Ja muszę już wracać do wigilijnych przygotowań. Do zobaczenia w jutrzejszym poście!
                                                                                           
                                                                                   Pozdrawiam,
                                                                                                         Natalia xx
PS: Gdyby ktoś miał wątpliwości zdjęcie edytowałam ja.

  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz